Today.ua

Українцям розповіли, як підтягнути COVID-сертифікат у “Дії“, якщо є помилки в особистих данних

Не всі вакциновані можуть отримати електронний сертифікат у "Дії". Якщо у когось документ генерується у системі відразу, то комусь доводиться чекати кілька тижнів. Причин, через які в мобільному додатку не відображається сертифікат COVID, може бути кілька.

Однією з причин того, що COVID-сертифікат не відображається у "Дії", може бути те, що медпрацівник вніс інформацію про щеплення до неактуальної медичної картки в електронній системі охорони здоров'я.

Дублювання медкарт з'являються тоді, коли на прийомі лікар замість того, щоб оновити інформацію в актуальній онлайн-медкарті, реєструє людину як нового пацієнта, відповідно створює дублікат.

Наприклад, пацієнта до 14 років зареєстрували в системі за свідоцтвом про народження, а потім він отримав паспорт і новий лікар вніс дані про нього як про нового пацієнта. Або пацієнт змінив прізвище та замість оновлення існуючої медкарти для нього створили нове. У таких випадках потрібно зателефонувати сімейному лікарю або до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 та переконатися, що дані пацієнта дійсно внесли до неактуальної карти.

Також вакциновані громадяни можуть зіткнутися з помилками у записах про вакцинацію. Медпрацівник після вакцинації неправильно вніс, наприклад, особисті дані пацієнта, назву чи партію вакцини. У такому випадку слід звернутися до пункту, в якому пацієнт щепився та попросити медсестру внести або виправити дані про вакцинацію.

Якщо щеплення від коронавірусу зроблено різними вакцинами, то COVID сертифікат може не згенеруватися, якщо комбінація вакцин відповідає діючим правилам поєднання. Зараз в Україні дозволяється робити друге щеплення вакцинами Moderna або Pfizer, якщо перша доза була одним із трьох препаратів: AstraZeneca, Moderna або Pfizer. Вакцину CoronaVac комбінувати не можна.

Раніше повідомлялося, як отримати COVID-сертифікат про одужання від коронавірусу у "Дії".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ