У випадку початку військових дій київське метро працюватиме і як головний міський перевізник, і як місце укриття для городян у разі бомбардування та артилерійського обстрілу. Графік перевезення пасажирів зміниться, його обмежать. Решту часу, коли метрополітен не перевозитиме громадян, його використовуватимуть для укриття киян.
Про це розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандібор.
Як перевізник, київське метро працюватиме лише в години пік – три години у ранковий час і три години у вечірній. Воно перевозитиме працівників критичної інфраструктури.
"Метро перевозитиме лише тих людей, які працюють на підприємствах критичної інфраструктури, вранці та ввечері, приблизно по три години у піковий час", – розповів чиновник.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Решту часу метро служитиме для укриття киян. До речі, воно проектувалося та будувалося, зокрема, і для такої мети. Виявляється, в київському метро є і автономна система електроживлення, і фільтри для регенерації повітря, і артезіанські свердловини для водопостачання. Тобто, в такому укритті можна перебувати доволі тривалий час.
При цьому наземна частина київського метро взагалі не працюватиме через те, що вона найбільш уразлива для атак супротивника.
"Що стосується роботи червоної гілки на лівому березі, її буде зупинено, оскільки вона відкрита і найбільш уразлива", - розповів Кандібор.
Тому на тій ділянці, яку обслуговує наземна гілка метро, курсуватимуть автобуси для доставки пасажирів до місць призначення.
Крім того, весь міський наземний транспорт може бути будь-якої хвилини задіяний для забезпечення евакуації жителів столиці з Києва.
Водночас, міська влада подбає про посилену охорону важливих інфраструктурних об'єктів столиці: аеропорту, мостів і доріг, що ведуть до об'єктів транспортної інфраструктури.
Нагадаємо, після закінчення опалювального сезону може різко зрости вартість проїзду у київському метро.