Покупець, який випадково розбив товар в супермаркеті, не повинен оплачувати його вартість, хоча на практиці ми бачимо зовсім інше. Довести, що товар був розбитий спеціально, практично неможливо. А значить платити за нього покупець не повинен.
Згідно з законом, торгова мережа не має права продати насильно товар споживачеві. Про права українців в подібних ситуаціях розповів виконавчий директор "Союзу споживачів України" Максим Несміянов.
Експерт зазначає, що супермаркети ведуть нечесну підприємницьку діяльність, коли змушують споживачів платити за розбиті товари. Адже споживач в магазині повинен отримати безпечне обслуговування, а для цього на торгових полицях повинні стояти бортики, які не дозволять продуктам падати, якщо їх випадково зачеплять. Якщо цього немає, значить звинувачувати покупця немає підстав.
У магазинах покупці нерідко стикаються з проблемою, коли вартість товару на касі виявляється вище, ніж на ціннику. У таких випадках претензії необхідно висловлювати не кассиру, а адміністратору магазину. Закон в даному випадку також буде на боці споживача.
Раніше повідомлялося, що в Україні масово продають фальсифікат сиру в магазинах.